INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

RODO – rozporządzenie PE i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016)

O ile świadczymy lub świadczyliśmy dla Państwa usługi, administratorem Państwa danych osobowych jest Neomed Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie 05-501, ul. Orężna 6A, zwanej dalej ADO, która gromadzi Państwa dane osobowe uzyskane podczas przyjmowania zlecenia, zamówienia, zawierania z umowy oraz w trakcie jej trwania. Zakres przetwarzanych danych jest zróżnicowany ze względu na to kogo dotyczą, w szczególności:

  • Dane podmiotu i jego reprezentantów: imię, nazwisko, adres e-mail, adres do kontaktu, firma reprezentowanego podmiotu, numer telefonu, stanowisko, NIP, REGON, adres siedziby, numer rachunku bankowego.
  • Dane pracowników Państwa podmiotu: imię, nazwisko, adres e-mail, adres do kontaktu, numer telefonu, stanowisko, historię zgłoszeń oraz raporty z przeprowadzonych prac.

 

Cele gromadzenia danych osobowych i podstawa prawna:

  • Zawierania i realizacji łączącej nas umowy oraz świadczenia oferowanych przez nas usług, w tym w szczególności przyjmowania i obsługi zamówień, przesyłania ofert, dostaw towarów, obsługi płatności, obsługi reklamacji, ponieważ pragniemy zapewnić wysoką jakość usług a przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy (Art. 6 ust. 1 lit. b ustawy o RODO).
  • Realizacji obowiązków ADO przewidzianych prawem, w tym w szczególności tworzenia i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, oraz dla celów archiwizacyjnych (Art. 6 ust. 1 lit. c ustawy o RODO).
  • Ochrony praw ADO zgodnie z przepisami prawa w szczególności windykacji należności czy procesów sądowych (Art. 6 ust. 1 lit. f ustawy o RODO).
  • Przeprowadzania ew. działań marketingowych oraz przesyłania informacji handlowych w przypadku wyrażenia przez Państwa niezbędnych zgód (Art. 6 ust. 1 lit. a ustawy o RODO).

 

Odbiorcy danych osobowych:

ADO może przekazywać dane osobowe osobom trzecim dla celów wskazanych w niniejszym dokumencie (przy czym dane osobowe Państwa Pracowników mogę być przekazane wyłącznie na potrzeby realizacji naszej umowy lub konkretnego zlecenia/zamówienia), w tym:

  • Podmiotom z którymi ADO ma zawartą umowę współpracy czyli przetwarzającymi dane w celu realizacji łączącej nas umowy, podmiotom z którymi to Państwo macie zawartą umowę a ADO wyłącznie pośredniczy w procesie jej realizacji. W szczególności ADO może przekazywać Państwa dane osobowe podmiotom takim jak nasi podwykonawcy, firmy świadczące usługi księgowe, banki, firmy windykacyjne, firmy kurierskie, firmy świadczące usługi pocztowe. Na mocy zawartych z ADO umów Podmioty takie będą zobowiązane do zapewnienia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych służących zapewnieniu bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych, oraz aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez ADO.
  • Organom władzy, organom nadzorującym a także innym osobom trzecim w sytuacji gdy jest to niezbędne dla realizacji celów wskazanych powyżej a także wypełnienia obowiązków nałożonych prawem.

 

Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe będą przechowywane przez ADO i/lub podmioty Przetwarzające dane przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, dla których dane te są gromadzone oraz dla spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, maksymalnie przez okres niezbędny do zabezpieczenia materiałów dla postępowań, oraz do czasu ewentualnego przedawnienia roszczeń Państwa jak i ADO.

 

Prawa w zakresie ochrony danych osobowych

W zakresie ochrony Danych osobowych przysługują Państwu prawa. Zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych, macie Państwo prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego (na dzień tworzenia dokumentu jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Dodatkowo macie Państwo prawo do:

  • żądania dostępu do danych osobowych: osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona do uzyskania od ADO potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeśli ma to miejsce, jest uprawniona do uzyskania dostępu do nich. ADO dostarczy Państwu na żądanie kopię Państwa Danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwrócą się Państwo, ADO może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych,
  • poprawy danych osobowych: mają Państwo prawo do poprawy danych osobowych, które Państwa dotyczą, a które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, mają Państwo prawo żądania uzupełnienia niekompletnych Danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
  • usunięcia danych osobowych czyli prawo do bycia zapomnianym: o ile zachodzą okoliczności przewidziane prawem mają Państwo prawo żądania niezwłocznego usunięcia dotyczących Państwa danych osobowych a ADO ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć takie dane osobowe,
  • ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych: w takim przypadku ADO wskaże na Państwa żądanie takie dane osobowe a ich przetwarzanie może zostać ograniczone tylko i wyłącznie do określonych celów,
  • przenoszenia danych osobowych: pod pewnymi warunkami macie Państwo prawo otrzymać przetwarzane przez nas dane osobowe dotyczące Państwa w formie ustrukturyzowanego powszechnie używanego formatu danych nadającym się do odczytu maszynowego, oraz macie Państwo prawo przesłać te dane osobowe innemu podmiotowi,
  • sprzeciwu: w pewnych okolicznościach z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją mają Państwo prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych a na ADO może ciążyć obowiązek zaprzestania przetwarzania takich danych osobowych.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących danych osobowych lub wykonywania praw w zakresie prywatności, prosimy o kontakt z Neomed Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie 05-501, ul. Orężna 6A, adres e-mail: info@neomedspzoo.pl.

Informujemy o możliwości okresowej aktualizacji niniejszej Informacji zgodnie z obowiązującym prawem.